Mitt hjärta har en frusen inneboende med pajat självförtroende, som inte mår så bra

Det finns ett avsnitt av alex och Sigge när alex är superkränkt för att Sigge refererat till honom som "en glad skit". 

Det är så jag kommer bli ihågkommen

Som en glad skit. Som en glad skit som kisar med ögonen för att se om den här dagen kan bli lite vänligare 

Det är ofta väldigt bra med mig
För i mig finns det så nära hela tiden, det blir så väldigt svårt att skilja på det då
Jag har kronisk ängslighet
Ibland känns den inte av så mycket, och ibland värker den i alla leder och gör sig påmind i varje steg jag tar

Jag har nog vetat väldigt länge egentligen. Sen jag var ett litet barn

Att jag är en glad skit! Med skiten så högt upp i halsen att det ibland är väldigt svårt att få luft 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0