Och när du rycker på axlarna då går det åt helvete allt



Promenerar genom vitan i kvällssol


Snackar killar och kläder på uteservering 


Käkar blåbär i kvargen (detta är ärligt det godaste)





Hade årets första picknick 


Haft blåmärken över benen


Käkat frukost med jordgubbar





Försökt ta en smygg selfie 




Druckit äppelmojitos hos Lilly




För att senare ta bilder på toan, dansa ti dålig pop, leka göteborgare och ha superkul hos älskade Maja. 

Alla dessa stunder har varit sååå underbara. För de har påminnt om sommaren. De har påminnt mig om hur gruset överlevt under snön, är inte det en så himla fin metafor av naturen? För hur vi klarar oss. Efter snö kommer grus, efter vinter kommer vår och det finns hopp om att det blir nåt av det här jävla livet i alla fall. 

Bokade biljetter till Göteborg i augusti idag och det känns sååå fint att den resan bara ligger och väntar på mig, precis när en tror att sommaren ska ta slut ska den ta tag i mig igen och ge mig hela det där. 

Det var det från mig

Puss alla 

Och som vanligt, ni ger mig så jääävla mycket när ni kommenterar det jag skriver det känns såå fint 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Är inte det här skumt?? Det verkar som en kan gilla din inlägg... från mobilen bara???

2016-04-18 @ 21:40:21
Postat av: Matilda

Nepp det gick inte... Kanske bara ska börja kommentera "Gilla" på dina blogginlägg

2016-04-18 @ 21:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0