Trött hungrig stressad - en biografi


På Ikea! Synd att jag är så jävla köpt av kapitalismen! Och verkligen inte kan förstå hur jag har klarat mig ett helt liv utan typ en isglassmaskin. Synd att jag blev sååå ledsen när mamma inte lät mig köpa den.  Synd osså att den här bloggen har börjat handla om min medelklassångest på heltid. 


Papiljotter! Slutat bry mig om min kropp! xD nej men skämt åsido så har jag och kroppen det ganska bra nuförtiden. Är sååå sugen på att göra ett stilinlägg, våren verkligen sliter i mitt modeintresse. Jaja vilket modeintresse -.- tänker ni men point taken ok 


I oconnors hissen redo för att 


Göra mangomojitos med Hanna och Jenny en söndagkväll (som var igår) 


Vilket resulterade i att jag var övertrött och obehaglig hela dan idag och till exempel lät Elina fota mig ur olika märkliga vinklar




-.-

Nu har jag pluggat sönder skallen! Insett 1. Prov är så otroligt tråkigt sätt att mäta kunskap 2. Jag älskar kunskapen för mycket 3. Allt jag vill är att plugga i höst men måste hålla mig i skinnet lite ett år i alla fall  4. Undrar vilka utbildningar jag måste hålla mig i skinnet från eftersom jag misstänker att mina betyg inte kommer få universiteten att slåss om mig


Hejdå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0