allt jag vill är att leva ett skamliv

alltså svårrelaterat om ni ej sett skam, men om ni inte har är jag inte helt säker på att jag vill ha er här? okej skoooja, men ni verkar ju ändå hata allt jag skirver eftersom jag fåår noll respons era *****
 
mörka tider här på bloggen s o r r y för det verkligen men är inne i en stressig tid bara denna vecka längtar tills decemberlugnet riktigt omslutit mig. Tills dess tänkte jag att ni ska få en inblick i min förra helg som var riktig SKAMig
 
drack sangria verde och käka pizza hos nubbe, sprang över isig klippa till bussen med en box tre apor i ena handen och en winstin i andra
 
 
åkte till bagis för skumpa och tjejer 
 
och efter fem timmar av det roligaste roliga på slakthuset hamnade vi i min badrumsspegel vid detta tillstånd 
 
klipper bort ångestig morgon och klipper till adventsmys hos nubbe (nagellacken var till pynta julgranskulor såg konstigt ut nu på bilden en asstor skål med nagellack) 
 
sen; spelkväll och filmkväll med mina extrasyskon oconnors, vi somnade alla i samma säng, vaknade med kläderna på och gick upp för att inta adventsfrulle med lylligt snöfall 
 
 
mer av sånthär!!! mer skam!! i mitt liv
 
puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0