Ingen älskar en olycklig tjej

Guud såg just en film om midsommar, om solkyssta selgelbåtsmänniskor som dricker öl och badar från klippor och går hem i morgonljus och får mjukglass på fräkniga näsor och just nu känns det som ett spjut skjuts igenom min kropp och det går hål i mig av saknad 



Efter det där!!! Jag minns när vi tältade i skärgården i somras, hur vi satt runt en brasa i typ fem timmar och himlen skiftade i färg och jag gick upp tidigt och nakenbadade från en klippa och la mig sen och torkade i morgonsolen, brände min hud steg ner i vattnet igen och svalkade mig och sen kokade vi för svagt kaffe på gasolköket 

Hur kan det där ha varit mitt liv !!!!!

Eller som på midsommar när jag och Martin morgonbadade och sen gick jag och plockade blommor tills jag inte kunde bära mer och sen åt jag sillmackor och spelade Alfapet i gräset fram tills det var dans i ladan 

Ahhaha jag fucking gråter 

Eller som i berliiiiiin när vi badade i en pool som låg mitt i kanalen och solen gick ner där i hallen och ölen var helt kall mot huden som fortfarande var bränd från när vi somnade på gräsmattan mitt i parken efter att vi ätit bigarråer 

Eller efter en kväll på Debaser när solen gått upp och vi badade där i morgonen innan vi strosade hem genom Södermalm och brevbäraren låste upp dörren för mig och sommaren riktigt skavde i mig när jag somnade lite vimmelkantig

Hur ska jag orka en hel januari februari mars april maj innan det börjar bli sommar igen och tills jag får hyra en stuga på skärgårdens klippor och får cykla läsa bada somna i solsken vakna i solsken slippa natten och jobbet och ledan som äter min kropp

Men ingen tycker om en olycklig tjej!! Det är bara att ta sig ut där och kämpa sig igenom den där vintern och hoppas att en vinner lite pengar eller mod eller bättre vanor

För övrigt hoppas jag också att 2016 slaktar den moraliskt korrekta stämningen som finns i detta samhälle!!!! Eller kanske bara i min vänskapskrets. Den e superviktig såklart typ i politiken och blabla men den fuckar en lite olycklig tjej som jag

Nä jag gör inget vettigt eller samhällsnyttigt med mitt liv!! Jag dricker för mycket öl och sover för lite och tar mig igenom varje dag tills det blir sommar igen 

Jag slösar inte bort mitt liv!!! För det finns inget att slösa. Stäm mig!! O era moraliskt korrekta värderingar!! Jag vet det ju redan!! Att ingen älskar en olycklig tjej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0