Bli hos mig och gå från mig

Hej på er!

Tycker jag gör FINE i livet just nu, jag gör så gott jag kan! Knatar på! Men ändå är det tydligen en massa grejer jag glömmer att fixa och en massa roliga grejer som krockar och en massa plugg som ska pluggas. Efterlyser attraktionslagen! 

Men låt oss inte fokusera på det där. Det finns nämligen en del härligt som är mitt liv också typ;


Firat Astrid min kärlek! Fick henne inte på bild men här är jag och Jenny roséfulla och löjromstoastmätta i hennes badrumsspegel



DJ:at med Elina och Andre och blivit betald i öl. Topp 3 roligaste jag lärt mig i livet



TYPISKT mig har jag haft jobbångest hela helgen och sen påmints om att jo jag har verkligen exakt världens roligaste jobb och mått riktigt bra där bland akrylfärgen och ungarna 


Käkat gott och druckit rosa bubblor 

Nu har jag pluggat till bristningsgränsen så ska sussa nu

Love you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0