Fräls dig från mig själv

Idag har jag (förutom att ha varit ledig fron skolan andra dagen i rad) 


Bakfull och pank poserat i min badrumsspegel. Bakfull och pank pga firade födelsedag (inte min jag är inte helt dum i huvudet) igår och poserande pga jag är snyggast som bakfull samt skulle yoga samt ville lägga upp en instagram. Skönt att det inte var tvärtom asså att jag var bakfull för att kunna posera :D undermedvetet kanske 





Druckit kaffe med utsikt med Dogge och ni får tre bilder i olika ljus för vi satt där från förmiddag till eftermiddag till kväll. Inte träffat honom på huuur länge som helst men han är nu till och med en av mina äldsta vänner och kärlekar. Vet ni att min och Douglas relation började för vi var kära?? Så var det i alla fall och nu sitter han här sex år senare i tre olika sorters ljus och kedjeröker. Ja, oavsett hur dum i huvudet kärleken är ibland så lyckas den ibland och det får en väl ge den. 


Tagit reda på att min psykologiska ålder är 21! Ska visa upp den här för vakterna på trädgården xD skoja behöver inte har kontakter xD när ska jag växa upp xD ärligt längtar tills det går att mäta psykologisk ålder på annat sätt än genom Facebooktest. Så en slipper förbannas med en jävla barndom exempelvis!! 

Slut på det här tråkiga och poänglösa inlägget. Hoppas ni kan somna med det här svindlande inlägget i tankarna! Men vad kräver ni av en bakfull och pank studerande med värdelös kondition egentligen!! En annan tråkig grej är att trots att ni aldrig varit så många här har ni typ aldrig varit så tysta :( läser ni och hatar kan nu väl i alla fall länna hatkommenarer. Any Attention is good Attention :D som jag brukar svara när mina släktingar frågar hur jag ska bli känd

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nike

Gillade detta inlägg starkt!!!! <3

2016-02-20 @ 16:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0