Helgen i bilder

Helgen började med att jag, mamma o pappa käkade gott och snickesnackade


Sen snorde jag på mig en klassisk fredagsoutfit bestående av

Svart sidenblus, svarta bootcuts, svarta pumps med färgrika detaljer ex. blå sten i halsbandet, röda läppar, röda naglar och glittrande ögonlock. Varsågoda för den oförglömliga inblicken i min garderob :D förrsten ska jag inte göra ett stilinlägg?? Jooo??


Huvudpersonen för kvällen var hursomhelst inte jag utan Mathilda som fyllde år och bjöd på bubblor och annat gott! (Som ni ser på skärmen) hade jag "the time of my life", spelade sällskapsspel (vilket ÄR den bästa uppfinningen) och hade hur roligt som helst 


Gjorde pesto, ost, spenat och avokado macka, äggröra med kryddor och läste tidning. Förresten ska inte jag skriva ett frukostinlägg?? Jooo?? 


På kvällen drack jag och André öl ensamma för andra gången i Sverige typ och sen mötte vi upp Nike, och sen mötte vi upp ett glatt gäng för att gratta Morgan och här ser ni hans nervositet inför födelsedagen (jag drack cider) (tips 45kr för en halvliter) 



Morgonen efter kom jag hem seg och jävlig och så hade de gjort brunch ich så var Mammas bästis Nina som bor i Brasilien där!!! Blev så jävla rörd av att se mamma vara så otroligt nära henne, att de fortfarande minns varandras studentklänningar och släktingar. Så jag fyllde på min tallrik och kaffekopp om och om igen för att suga in ännu mer systerskap. Otroligt också att mammas bästis också heter Nina och har bott i Brasilien, precis som min!



Och sen tillbaka till skolan. Såååå otroligt frestad att strunta i skolan och bara fylla mitt liv med god mat, sällskapsspel och bra sällskap. 

Tills då,

Ta hand om er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0