Lägesuppdatering och en hälsning från sommaren

Hej!
 
Jag är sjuk som sagt. Jag har som tur är inte så mycket FOMO men just ikväll är det tråkigt att vara sjuk då jag skulle vilja säga Grattis! Hejdå! Jag kommer sakna dig! Jag har saknat dig! 
 
Jag har burit på nån stress senaste typ halvåret i mitt liv, jag får såna perioder ibland, hela tiden hittat nånting att hänga upp min ångest på och fyllt en hel garderob med ängslighet. Därför var det så skönt att vakna igår av SOLEN i ansiktet, som lös in på mitt ansikte och sen gråta tills tårarna tog slut med mamma som höll om och hanterade och sorterade mina tankar. Det är så sköööönt att vara bästis med en vuxen människa som kan påminna en om sanningar. Om hur livet börjar om och tar slut så många gånger och om hur lätt det är att blanda ihop sig själv med andra, hur lätt det är att nån blandar ihop sin sanning med din, men det gör inte din sanning mindre sann. Om andra klyschor xD och om sommaren som är på väg. 
 
På tal om sommaren...............
Här kommer en påminnelse till
 
 
 
 
 
Tänk att få va på Andre´s land igen! Att vakna av solen på lakanen, med salt håret och barren fastklibbade under fotsulorna
 
 
 
Att tälta i skogen för att dansa, öla, bada, springa mellan tält till tält och skrapa upp benen mot gruset, att somna bredvid, vakna upp bredvid, dela varenda sekund med och rymma iväg och plocka blåbär vid landsvägen med O'C. 
 
Eller öla med henne på Skinnis för den delen går också bra
 Dricka bubbel med er i Ivar Lo!!!!
 
En snap från när det blommade i Kungsan och jag och Linis doftade på
 
Har postat denna bild en miljard gånger men asså!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ge mig cappucino i 30gradigt Polen med pojkvän i kortärmat mittemot
 
 
Tänk att ha stora bröst tydligen och sola och bada 
 
 
Eller bara va på 12timmarsfest med er
 
 

Kommentarer
Postat av: Nike

Jaa fyfan vad jag saknar sommaren'

2016-02-17 @ 21:16:14
Postat av: josefine

den 1a bilden på dig är så jääääävla härlig och underbar sådär vill man ju må

2016-02-18 @ 23:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0