Min senaste vecka i bilder



För en vecka sen fyllde mamma, som jag älskar mest på hela jorden, år och vi käka lite pizza och drack lite bubbel och hade det fint


Fredag, och André lagade godaste pastan nämligen pasta med olivolja, vitlök, tomat, mozzarella och basilika




I fredags gick jag och Jenny ut och drack en öl för mycket


Och åkte till ACE! Där jag skröt hela kvällen om att känna DJ:sen och valde låtar som jag ville höra och allt var bara MITT dansgolv och jag hade sååå kul att vakten fick be mig och Jenny att gå när vi hade haft silent party för länge efter att klubben stängt. 


I söndags lockade jag håret och hade det skönt




Och i måndags drack jag cider och spelade biljard och hade det så kul med älskade de här som åker till Asien!! :(( Förutom André som jag måste stå ut eld ett tag till 



I tisdags var jag som bekant bakis på Mårds 




Igår käkade jag goda mackor till Mellis och sjukförklarades sen med feber och hosta


Idag har jag suttit här och pluggat och ska snart landa här för att kolla på serier med mamma

Jag går på tre receptbelagda kortisonsalvor at the moment så det är egentligen inte så konstigt att jag är sjuk, och har levt rätt dåligt på sistone, men blir ALLTID sjuk den här perioden och precis vid min födelsedag! Så jävla sjukt xD ändå

Nina och mina globbare kommer hem från Indien idag och det känns ju så gött att det inte är klokt 

Puss och kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0