2015 så här kändes du!

Det här (förra alltså) året har periodvis varit som ett vakuum för mig. En del har varit bara tid att ta sig igenom, tid då jag behövt påminna mig själv att dra in luft i lungorna, flytta fötterna framåt, gå upp ur sängen. Mycket har jag glömt, som en sorts självbevarelsedrift, för att orka framåt. Andra delar av det här året har varit den roligaste tiden i hela mitt liv, en del stunder har jag haft allt som är värdefullt hos mig och ibland har jag verkligen känt mig klokare, större, gladare än någonsin. Jag har lärt mig att ibland måste tiden bara få gå, en del tid har inget särskilt syfte utan måste bara fortsätta för att en ska ta sig igenom. Jag är glad för det för jag behövde den tiden, men nu längtar jag efter tid som inte bara går utan går MED mig. Det har varit ett märkligt år, jag har stundvis mått sämre än på flera år och långa perioder har jag varit bästis med min tillvaro och mått bättre än kanske någonsin. Ett oerhört värdefullt år trots allt! Hade tänkt uppdatera i bilder men det laggade och förresten har ni ju redan sett det mesta! Så ni får en lista istället som jag snott från Lillys blogg louiselilly.blogg.se som förövrigt är en av årets bästa bloggar.
 
2015 in lista. Enjoy!!
 
mest spelade låt: S/M av Rihanna som vittnar om attityden jag la mig till med efter födelsedagen
mest sagda ord: "märkligt" kanske som jag verkligen snott från Elina heheh xD im so sorry
mest besökta platsen: förutom skolan, hemmet och andrés, så är det nog Mårds Café eller Weekday götagtan där jag varit nästan varje skoldag
mest träffade person: Mina klasskamrater, André och familjen
 
 
mest ätna maträtten: oj svåååårt kanske avokado på knäcke med örtsalt
årets bästa beslut: fira min födelsedag sju dagar i streck, att inte läsa mer matte eller franska och att söka en roll i skolan årliga teaterspel
vad har du lagt mest pengar på? Öl, kaffe och snask 
vad har du druckit i år? Bubbel!!!!!!!!!! öl och kaffe och försökt dricka tre glas vatten per dag men det har varit så svårt
vilken månad var bäst? Januari, juli, september och oktober kanske!! O sista halvan av december 
vad kommer du komma ihåg från 2015? MIn och Andrés ettårsdag, min artonårsdag/vecka!!, när jag, Elina och Nike gick genom Lidingö i soluppgång, Warsawa, mitt äldreboendejobb, Alperna, Albins student, alla mina kömpisars artonårsdagar då jag skakat i knäna och gråtit ögona ur mig och allt kändes så konstigt men bra samtidigt. Allt skit i världen i år och att det kanske skulle bli nyval
konstigaste faktan du lärt dig i år? Att piloter inte behövs!! Utan finns bara pga den mänskliga faktorn
 

vilket var ditt bästa köp? min smootiemaker
vart har du rest? Italienska alperna, Warsawa under sommaren, Skärgården på flera ställen, Katrineholm
tråkigaste som hänt? Flyktingkrisen och plugget
ny sak du provat på? shoppa ensam, bleka håret med c-vitamin och gå upp tidigt på morgnarna och yoga
har du fått någon ny hobby? Blivit mycket mer intresserad av en massa gerjer, däribland djur, smink, matlagning och sexologi!
 
tipsa om något du upptäckt i år? Lilla Drevet-podden, sourcream and onion-nötter och underklädeskit
har du några planer för nästa år? bli känd
hur har du klätt dig? mycket boot-cut, mycket see-trough tröjor, mycket mjuka jazzbrallor och pumps
har du lärt känna någon ny person? jaa!! o det har varit viktigt som alltid
hur tror du nästa år blir? Jag tror det blir det bästa jag varit med om hitills. Mycket kärlek, dans, gläjde, bad, bubbel, tjejer i grupp, killar utan grupp, och kändisskap, välmående, solidaritet och fred förväntar jag mig. Och det känns rimligt.
 

Kommentarer
Postat av: b

visste inte att jag fick vara med på en bild! gu va kul :)

2016-01-02 @ 23:36:47
Postat av: lills

!!! Puss <3

2016-01-04 @ 08:27:44
URL: http://louiselilly.blogg.se
Postat av: Sagis<3

ÄLSKAR den där bilden och alla bilder från min balkong så himla vackert ljus<33

2016-01-08 @ 11:34:06
URL: http://kryddtjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0