Från en dubbelsäng i Lund

Jag har skrivit ett långt och vackert inlägg om Berlin med minst tusen bilder och skrev ett fånigt inlägg från min utekväll med målande beskrivningar, men min mobil håller tyvärr på att lägga av och vägrade dessa inläggs existens. Ni får vänta på bättre tider helt enkelt! För tillfället ligger jag alltså i en dubbelsäng i Lund! Jag och föräldrarna är ute på Roadtrip för att bada i havet, läsa, äta räksmörgåsar, och strosa i Skåne. Personligen är jag mest förtjust i dubbelsängarna och hotellfrukosten och att åka upp i hissen med ett litet kort och låtsas att jag är en buisnesskvinna som medvetet satt på sig en mussepigg tröja för att framstå som avslappnad. Nu ska jag hursomhelst ta en dusch och sno med mig så många tvålar som möjligt (kanske också en handduk ja eller nej??? Räknas det som stöld???)

På återseende mina hjärtan


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta allt som du vill ha

2016-07-13 @ 13:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0