Den här torsdagen är snart över

Hej på er och tack för er fina respons irl och på bloggen <3

Ungefär såhär ser jag ut nu







Eller faktiskt exakt sådär ser jag ut nu eftersom jag tog dessa bilder ca exakt nu

Jag var nyss med om en lite tråkig upplevelse då en stressig examination lockade fram en sorts ångestattack så jag känner mig nu som en känner sig efter en släng av ångest kombinerat med tre timmars skrivning 
-tom
-skakig
-ont i huvudet
-uttömd

Men sen tog Jenny mig i handen och vi tog en såndär god cigg och skvallrade om killar och stötte på Lisas kusin och jag råkade avslöja att jag läste hennes blogg och så grät jag i mammas famn

Balansen är alltså återställd! Ser fram emot imorgon och att krypa ner bredvid André och resten av livet faktiskt 

Min vecka har innehållit lika delar stress och champagne så det är ändå fina dagar


Önskar er en fin helg! Själv är jag LEDIG på söndag, har ändå nån stabil hunka på kontot och har gjort en grundblekning i håret som ska blekas ytterligare i solen var tanken 

Puss o kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0