Make me the happiest girl in the world



I torsdags var jag på fest och smuttade jäger och påskmust i den här kreationen bestående av: en sjal!! Jag knöt den alltså som ett kors och spände fast i bh-n. Anar 2000talets största trend och ni vet var ni hörde det först

Här följer en liten bilduppdatering om Tors-mån 



















För första gången på länge är jag i balansen igen. Jag har smuttat jäger och påskmust, kollar gamla dvder i soffan och käkat våfflor, gjort egen sushi, käkat glass med Lisa och Hilma, käkat påskmat och somnat tillsammans med hela familjen framför gladiatorerna, gjort DIY-rengöringar, druckit öl i solen, druckit kaffe i solen (i sängen), druckit pärondrinkar runt Ellens köksbord. För dig som har möjlighet tipsat jag om att verkligen gå igenom, tänka på!, vad du vill ha gjort och vad du längtar efter/ glra allt det jag gjort för det har varit underbart.

Puss 


EDIT: var full o trött när jag skrev detta men låter det vara som det är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0