världens bästa karlsson

Rubriken är väääärldens bästa pepplåt känner mig GRYM när jag hör den, den passar mig väldigt bra eftersom jag sen mycket tidig ålder definierat mig själv som kanske 50% gubbe verkligen det är riktigt märkligt 
 
Hej på er igen
 
Jag och Linan har precis skrivit klart vårt gymnasiearbete!!!!!!!!!!!!! vilket känns skönt jovisst men framförallt så jävvla fucking märklig eftersom det innebär att vår gymnasietid typ är så gott som slut
 
Å ena sidan minns jag knappt mitt liv innan Södra. Å andra sidan var det verkligen supernyss vi började och å tredje sidan (xD) så kommer snart mina klasskompisar vara gymnasiekompisar från en annan tid och gymnasiet kommer va en liten, liten prick i livet och jag kommer spana bort mot den kisandes och skratta. Ser fram emot att skriva ett långt inlägg om tiden som har varit denna men det får ni vänta på ett tag till.
 
Ni vet när en haft mycket plugg och sen är FRI och bah: Vad ska jag ta mig till nu då? Duscha? Städa rummet? Äta godiset som legat och torkat i väskan eftersom jag fortafarnde gömmer godiset så mina föräldrar inte ska se? Ringa en kompis? Börja läsa mitt diktalbum av Bodil Malmsten? Det är i sina situationer jag tappar hoppet om att mänskligheten har en mening
 
Minns när jag och André hade sett "Fault in our stars" och jag grät i ca fem timmar efter och jag bah satt på en bänk och typ "Vad är MENINGEN!!!!!" vilket är rätt typikst mig och André sa så himla himla typiskt André, typ "räcker det inte med att vi finns pga en slump och att det är så jääävla mäktigt att vi ens finns" och jag önskar önskar att det kunde ge mig befrielse från ångesten men den tanken fuckar tyvärr bara ur det för min lilla hjärna. Narcissimen igen! GE MIG ETT SYFTE! Fast egentligen bara står vi här slupmässigt typ (vilket jag iofs inte tror på xD)
 
Jag ska i alla fall duscha nu, sjunga superhögt och sen krypa ner under täcket och dricka en kopp citronte med honing och mjölk. 
 
Jag mår jättebra faktiskt! puss
 
här kommer bilder från när mamma pratar med mig och jag fotar mig sj samtiidgt men hon fattar inte :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0