ang gymnasiet

 
 
 
Här sitter jag och stresspluggar för sista fucking gången i gymnasiet!!!!!!!!!! för konstig känsla och just nu är jag mest stressad för har fortfarande en bit kvar på plugget men ändå så himla jävla fuckat att imorgon innnan jag går till skolan skickar jag in den sista uppsatsen för det sista plugget nånsin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Plugget gör mig ibland ganska gott men är också så jävla skitigt och att få ha en eftermiddag eller bakismorgon utan tickande pluggångest känns ärligt som den finaste gåvan nånsin! Att unna sig att läsa en bok! slötitta på teve utan att veta att jag borde göra nåt! gå på alla fester! vara med på alla middagar! för första gången på väldigt länge för en längre tid än någonsin förut
 
fyfan va skönt! nu ska jag snart avsluta min sista pluggkväll och lägga mig med en pod för att imorgon möta det nya liveT IMORGON
 
EDIT: Detta skrev jag igår kväll nu är jag helt klar emd allt plugg och jag vill gråta slash aldrig mer gråta för allt känns bra nu
 
Nu ska jag duscha sen bjuggar mamsingen på lunch
 
puss o kämpa på 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0