Ett vidrigt inlägg med soliga bilder om min helg



Helgen började med att jag kände mig riktigt redo


Med att gratta den här lille gumman som blev så fucking stor nämligen tjugo!!!! Tack Jenny för du håller mitt hjärta varmt


Sen tog jag och Ellen plats i kören för att sjunga om students lyckliga dag och sätta på oss mössiluran


Och Kenny poppade en prolle 


Och vi gick tvåhundra mössbärare upp mot moseb


Där vi drack öl 


Och öl


Och öl


Och öl


Och här tog jag och linan en paus för isglass

Det är en bisarr känsla att gå över götis rikspack klockan fyra en fredag ändå! Det är något fånigt och askul och lite lite ledsamt över det. Samma gata in och ut varje fucking dag. Och plötsligt! Påminns en om att snart är det där en gata bland gator och inte ens tillvaro




Tack till 
-solen! Som ärligt gjorde denna eftermiddag värd att finnas
-södra teaterns fucking utsikt och slarviga vakter som made it possible att ta med egen bärka och bli full på fyrtiofyra kronor
-Jenny för en oförglömlig och irreplacable insats som langare
-alla medverkande som också är mina kompisar vilket gör att mitt hjärta typ får kramp över att ni alla är så fina och goda mot mig och vill vara med mig och att jag får ha det här tillsammans med er är MÄKTIGT 


Vidare gjorde vi väärldens godaste sangria verde och käka pizza på Jennys balkong


För att sen spela spel, spy, hänga och ha rikskul hela natten hos Jenny 



Här lajvar Elina och Nike medlemmar av Goa familjen Sjöstrand-Skogsberg 

Önska att jag kunde berätta mer om den här kvällen! Men jag minns inte så mycket! Vilket dock får vara omdöme nog 


Dagen efter vaknade jag upp såhär vacker 


Och kollade house of Cards och käka microkladdis på den här balkongen faktiskt 100% av den dagen


På kvällen sminkade jag upp mitt eländiga ansikte och svalde bakissmärtan och åkte till wollmars med teatergänget

För att senare


Va så här jävla glad över att komma in gratis på rikscredig klubb och sänka medelåldern med 10 år


Här ser ni min största idol ft. Sverir fkn Gudnarson i bakgrunden!!! 
Alltså
I förgrunden: min bästis Olga som jag tycker är ett mirakel
I bakgrunden: Sveriges finaste skådis och sämsta DJ Sverir Gudnarson 

Bara det här! Hade varit nog! Men sen visade det sig att

-Det stora dansgolvet bjöd på riktigt bra musik
-vuxna killar är förbluffade och lyckliga över ungdomar som kan röra sina höfter (på dansgolvet inte i sängen ok -.-) dvs oändlig frihet på dansgolvet och oändlig uppmärksamhet
-vakter på vuxenklubbar e sååå gulliga och trevliga
-jag och olgan hade så kul att plötsligt var klockan halv fyra och vi hade svettats bort våra stämplar och fåglarna kvittrade när vi sneddade över Slussen





Idag gjorde jag nåt annar istället för att demonstrera för första gången!!!! Nämligen, lajvade uttröttad kulturarbetare 
Och när jag kom hem så fruktansvärt trött och utan röst fick vi traditionsenlig majmiddag och spelade spel

TACK för den här helgen! Extra tack ni som bryr er om mig! Som kollar mig i ögonen när jag svarar hur jag mår! Undrar om jag behöver hjälp! Brer knäckemackor åt mig fyra på natten! Som tar mig i handen och skickar roliga sms. Tack ni som jag får hjälpa eller känna eller komma nära. Tack ni som får mig att tro att jag kan dansa eller skämta eller vara till hjälp. Jag är inte ens i närheten av att kunna formulera min ångest, men ibland när jag är med er känns det som att jag någongång ska kunna, eller till och fucking med, som att den någongång ska försvinna. 

Tack solen och ölen

Nu är jag snart förbi 



Kommentarer
Postat av: lisa

love you and miss you

2016-05-02 @ 00:19:09
Postat av: olga

älskar dig

2016-05-02 @ 13:41:33
Postat av: Nike

Älskarej

2016-05-02 @ 15:48:34
Postat av: Nike

Älskarej

2016-05-02 @ 15:48:35
Postat av: Julia

Finaste inlägget finaste avslutet <3

2016-05-03 @ 10:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0