Vad e d här för jävla blogg

Ni vet frihetsprocessen när en bryter sig fri genom att bråka. Jag bråkar med södra nu. Varje dag går jag dit med intensiv ilska i magen, vill bara slå knogarna blodiga mot det där röda teglet. Hur kan du göra såhär mot mig! Hur kan du lämna mig såhär hur kan du stå ut med dig själv när du skadat mig så mycket hur kan du ha betytt så mycket för mig hur kan fortfarande göra mig ledsen när jag hör she loves you för jag lyssna på den första dan och aldrig mer en första dag, aldrig mer en första dag i livet. Vi gör slut nu södra och jag SÅKLART det är skönt vi mår bra båda två det är för det bästa, men det är klart det känns så sorgligt också, vi har ju varit med om så mycket tillsammans.

Den här ganska bråkiga attityden gör sig påmind överallt. Jag är så ARG för första gången i mitt liv? Jag gör mig fri? Eller så är det bara för första gången jag känner att det är möjligt för mig att skita i det här lite! Vilket tyvärr är i ärlighetens namn den skönaste känslan jag känt under 2000talet 

Lite olika grejer jag blivit arg på på sistonde

När någon drar spaningen "o där sitter ni och surfar på era smarta telefoner fast ni borde PRATA MED VARANN!" Och jag känner bara att jag har inte lust att prata med dig din djävul, du är kanske inte så hemskt kul och jag vill hellre läsa Glenn Hyséns tweets från fem år tillbaka eller så är vi bara troetta låt oss va 

När killar kan gå på fest fem dar i veckan och aldrig bli trötta för de kollar inte att alla mår bra på festen, för de hämtar inte vatten åt fulla tjejen på toan, de stannar inte uppe en timme extra för att kolla att alla kommit hem

När jag har den vidrigaste känslan och jag känner att ett eventuellt lavautbrott över min kropp skulle vara välkommet och jag tar mig upp, stoppar in en leverpastejmacka i käften och "tutar och kör!". Och jag träffar på en kompis på paulis och vi garvar och Kanske köper en kaffe och ni vet! Och sen. Krossas den där illusionen av en härlig dag och jag måste ta hänsyn till det där som är mitt liv och jag känner snälla gode lilla livet kan du inte befria mig en enda dag

Älskar er 



Kommentarer
Postat av: Moa

Så fint inlägg Lova!! <3 det med killar på fest så himla sant!!

2016-05-22 @ 11:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0