Upp går solen så säker på sig själv

Fyfan vad det är underbart med sommaren som gör en fri från natten! André får alltid ångest av att gå hem när det är ljust, men jag tycker det är det finaste som finns. Att slippa mörkret! Att gå hem i fågelkvitter under nyvaken sol och slippa vara rädd. 

Här är lite skoj som jag har gjort i natten på sistonde. (Okej vet att ni hatar sånthär inlägg men varsågoda att avsluta er läsning här isf -.-)



Var på trädgården och firade min kärlek!! Dvs andre! Och drack amaretto och försökte bonda med Lorentz. 10/10


Trodde jag skulle va snygg i fotautomaten


Före spyan


Efter spyan :(




Hade skiva med goaste klassen 

Klassens programledare! Så himla fin omskrivning för stökig och störig 





Och i fredags firade vi att plugget är klart och att nubbe nästan flyttat in i sin lägenhet med RÄKSKIVA! Vi skålade i öl



Och senare i sangria verde vilket är den godaste drinken så här följer receptet:
-Kiwi/honungsmelon
-Äpple
-Lime
-Mynta 
-Sockerdricka 
-Vitt vin
:D




Och jag som e lite go och fånig som vanligt och typ vaktar maten?? Som den "otroliga" människa jag är


Intensivt räkätande


Efter några timmar 


Så började vi leka hemmagjort "med andra ord" vilket är den roligaste leken så här kommer instruktionerna:
-Alla deltagare skriver typ fem ord var på fem lappar och alla lappar läggs i en skål alt. kastrull om inga skålar finns tillgängliga
-Dela upp er i två alt. tre lag
-Första rundan ska alla inom varje lag förklara ordet på lappen för sitt lag UTAN att använda ordet som står på lappen alltså ex "smultron"=små jordgubbar 
-Andra rundan sker samma sak fast bara ett ord får användas
-Tredje rundan körs charader på orden
:D



Och sen byggde vi ett fort av gamla IKEAkartonger och berättade spökhistorier 




Och igår åkte jag, Vera och Julia för att fira goaste Astrid och här är en go bild när vi nyss blivit påkomna i vårt kissled och shottar lite uppfriskande smirnoff


För att sen dricka sangria Verdi igen!! Faktiskt och dansa och vin-limbo:a och bodyshotta natten igenom och sen gå hem genom den otroligaste morgonen


<3


Blev så rörd att det allvarligt var såhär fint på min gata när jag kom hem så jag grät en liten skvätt 


Morgonen är den finaste stunden! Stockholm är den finaste staden! Så evigt förälskad i romantiken och skönheten, den får mig på fall varje gång och hela mitt liv ska jag jaga känslan av att gå hem under nyvaken sol. 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur snygg va inte du post-spya?? Och gulligaste bilden på vi fyra hand i hand <3 hatar inte alls såna här inlägg!

2016-05-30 @ 22:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0