jag måste sova måste också växa upp och ta det lugnt

Jag mår verkligen mycket bättre idag :D har ni tänkt på att livet verkligen är som en bergodalbana? xD nämen skämt åsido börjar det tära på mig att på fredagkväll må sååååå fucking bra och på söndagskväll ifrågasätta precis varje beståndsedel av existensen ??? kan jag bara få ett liv där varje dag e fredagskväll
 
dont settle w monday morning u deserve friday evening skulle kunna va ett töntigt citat som jag tänkte driva om men nu när jag säger det låter det faktikst väldigt bra? 
 
tänker dock på hur mkt jobbångest jag hade för typ tre månader sen ja du tack gode gud att livet förändras 
 
nästa vecka har jag efter en extremt nervös diskussionsstund haft mitt sista föreläsningstillfälle!! o så ska jag skriva min andra tenta och om jag klarar den är jag klar med denna kurs!!! e d inte konstigt att jag sitter och ruvar på 7,5 högskolepoäng?? nästan så jag vill ha det i min instagrambio
 
jag sover alldeles för lite somnar varje dag på vilan på jobbet och måste dricka typ tre koppar kaffe varje morgon trots att jag läst att det bara sitter i huvudet att en blir pigg av kaffe. O´C sa till mig häromdan att jag verkligen är en "logisk typ" vilket faktiskt gjorde mig oväntat glad för känns som att det är ett så eftersträvansvärt ideal? Egentligen är jag inte så logiskt lagd utan extremt känslostyrd men det var ju roligt att nån kunde missförstå den sidan hos mig i alla fall 
 
kram o puss på er alla eller i alla fall nästan alla
skoja
 
omg idag tänkte jag skriva på twitter "dump his sorry ass" kan det va så att jag faktiskt håller på att bli en UNGDOM?? skulle va på tiden har varit i nåt konstigt barn/lillgammal stadie hela mitt liv, som en förpubertal tanttjej? idag i skolan när vi diskuterade latin kings råkade jag säga "dagens ungdomsgeneration" 
 
puss
 
äter nachos i berlin<3 var så lycklig 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0