Ett utdrag ur helgen

Hej mina älsklingar!!!!!
 
I helgen har jag äntligen fått träffa faxel som är hemma från lund! Jag va på morfar ginko med dem i fredags o vi dansade till kanye west, drack dyr öl (blir en mer bakis på dyr öl??) och snckade om lund vs stockholm och såntdär! Så jävla sugen på att pickaelipacka mina saker och plugga (helst folkis))) (alltså inte min crush utan folkhögskolan)
 
På förmiddagen efter satt vi i höstsol och käkade svingoda våfflor och drack kaffe. Dock är det så svårt att veta tycker jag vad som är gott när en är bakis typ åt jag min första subway när jag va svinbakis och jag tyckte det var det goooodaste jag ätit!! Några veckor senare skulle jag då helt nykter avnjuta en macka med grillad ost och bah :/ den smaka en jävla sunkig frukostfralla? HUrsomhelt, på kvällen spacklade jag över mina ringar under ögonen och tog mig till vallentuna med linan och nike med två flaskor vin som färdkost för att säga hejdå till Vilma som ska åka till down under ett halvår! Så konstigt med sånadär vänskaper, som en träffar några gånger per år men ändå tycker o helt besinnigslöst! 
 
de två flaskorna vin i färdkost gav upphov till smygjacuzzi, ett pepptalk till mig själv i spegeln när jag va ensam på toa och en redig jävla bakfylla som jag dock botade ganska bra med kaffe och äggfralla imorse. Jag blir extremt känslomässigt rubbad när jag e bakis och jag fångade ett ögonblick idag när jag precis sett klart "Hitta nemo" och hulkat mig igenom en timme och funderat över min tillvaro och min framtid och typ framtida instagrambilder med gulliga captions som är ett vanligt inslag i min känslomässiga bakfyllestämning. 
 
ah fyfan vilken vidrig människa
 
 
helt sjukt att det bara finns två lediga dagar i veckan?? har minst tusen grejer kvar att göra och minst tre säsonger av sex and the city kvar att se
 
puss o kram hursomhelst ber till gudarna att denna vecka går snabbt förbi just nu känner jag mig så svag inför fyrtiofem timmar arbetsvecka

Kommentarer
Postat av: Love

Classic fyllepepptalk :P

2016-10-02 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0