på ett tåg genom sverige med ett nytt självförtroende och snygga naglar

Bloggar på ett tåg!! utelämannde!! Alla kan läsa allt!!! spännande
 
Men vad vågar inte jag nuförtiden? Sitter på ett tåg alltså med nya klackar och ny kappa och snygga naglar och nyfönat hår och en latte och en räksallad och i väskan därovanför ligger mina finaste kläder ordentligt ihopvikta och mina lenaste spetstrosor nytvättade. Genom fönstret susar höstsverige förbi allt i min synfält är oranget och snält och mjukt och jag känner mig len inuti, LEN
 
Jobbat klart ett två månadersvik på förskolan och ska stanna kvar men på en anna avdelning, fick present av mina kollegor och mitt bästa barn la sig i mitt knä och vi klarade inte av att prata med varandra!!!!!!!!!!!!!!! För vi inte skullle börja gråta!!!!!!!! JA, detta var ömsesidigt?? En del menar att jag skryter om det dhär men går det verkligen att skryta om kärleken?? Jag älskar honom? kärleken e märklig det är den verkligen
 
Jga har också lämnat in min första tenta! Klarar jag den? Oklart. Genomförde jag den? JAAA! när jag samtidigt jobbade mer än heltid, och var tvungen att åka till Uppsala och festa tolv timmar. En del menar att jag skryter om detta och det är möjligt för jag känner mig så jävla kapabel att at mig an det här livet som jag tycker är lite svårt att hantera-och jag vill dela detta med er när det känns tungt så ni kan tänka på mig, det känns lite bättre då ärligt att ni bär mig genom snapchat?? SJUK, allvarligt att jag typ trots allt detta har mer tid till övers än jag hade när jag gick gymnasiet
 
Angående tåget sitter jag på väg till Lund. Sa hejhopp ses på måndag till dem på jobbet och tog två dagar extra ledigt för att hälsa på mina älskade axel och fanny och gå i lundasol och dricka lundaöl och ha det härligt 
 
Jag känner mig modig! redo! taggad! och såklart oändligt lyxig när jag sitter och knappaar? knapprar? tjattrar? på min dator med ringar på fingrarna och en croissant i mungipan (okeej lät ej så lyxigt men)
 
ta hand om mer!!
 
puss o kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0