några grejer jag önskade att jag fatta när jag var ett barn

obs läs inte om du hatar medelklassmänniskors uppgörelser med sin barndom
läs om du tycker det verkar intressant alternativ inte bryr dig alternativt älskar alex och sigge alternativt också var ett "olyckligt" medelklassbarn 
 

-det finns miljarder farliga saker men det finns någon som skyddar dig mot dem tills du är ganska redo att ta hand om dig själv

-ibland är hela världen täckt av damm, men imorgon skiner nog solen igen

-man dör inte fast det känns så ibland

-du behöver inte se efter någon annan, inte ens dig själv

-du är inte lika dålig som det du gör, du är supposed att göra dåliga saker du e förfan inte ens halvvägs till tjugo

-alla kommer inte älska dig och det är lika bra

-när man blir gammal får man gå på disco varje fredag om man vill

-folk gillar barn med lite karaktär

-oroa dig inte så in i helvete mycket

-det mesta kommer bli rätt bra

det blev tio saker fast jag inte ens planerade det
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0