det är lite svårt att stanna men det är lite svårare att ta sig ur

Skönt att man så snabbt fick praktisera sina nyårslöften om att inte hata sig själv för att man på fyllan 1. inte kan ha urringnig utan att visa mer än 50% av brösten 2. måste ha en "rolig" dialekt 75% av kvällen 3. överdriver sin astigmatism med 99% och skryta om det 
 
utan att försöka göra bättre nästa gång :)
 
Jag hade ett roligt nyår för jag var på så bra humör, drack kall skumpa och hade trevligt sällskap. Jag halkade omkring på kungsholmen, södermlam, starndvägen och tillbaka til söder för att somna i Nisses knä hemma hos Sonia vid femsnåret. 
 
Inatt hade jag så mycket ångest, jag kunde inte somna bara låg och vred mig och kollade om säsong två av skam. När jag har såndär oidentifierad ångest försöker jag att vara så logisk som det går, få i mig mycket vitaminer, gå ut och springa och bara koncentrera mig på andningen och känna den svala luften mot mina varma kinder, göra en lista över mina måsten och sen käka nudlar i ostronsås med mamma. Och det känns faktiskt bättre nu! En gång sa Oc till mig "man ska inte va så orolig om man mår dåligt vi är fortfarande mitt inne i tonårsåren" och även då det är lögn då vi snart fyller tjugo hjälper det mig att tänka lite så också 
 
Nu ska jag på bio! Hoppas 2017 blir året som jag lägger pengar på kultur och inte bara smågodis! Man kan alltid hoppas
 
Puss o kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0