jag har legat på mitt rum och sett dagarna gå

(Helt stört att jag fortfarande har håkanlåtar i rubriken jag är verkligen ett hopplöst fall)
 
Jag och Matilda promenerade genom snötäckta trädgårdar, pratade om det som väntar, hon sa "du kan inte förvänta dig att vara lycklig" jag sa "du kan inte förvänta dig att vara olycklig" jag sa "tänk vad mycket som väntar på dig" hon sa "jag oroar mig aldrig för dig"
 
 
Idag åker Love till Thailand och när jag skrev hejdå till honom lossnade väl det som jag känner angående den annalkande framtiden och det den bär i sitt sköte (euw)
 
Kanske e man glad
Kanske e man ledsen
Kanske e Stockholm ens stad
Kanske e den det inte
Kanske kommer man hem solbränd och lycklig
Kanske kommer man hem blek och visare
Men en sak är i alla fall säker
Att stannar man på sitt rum resten av sina dagar blir man varken eller 
Och har rätt tråkigt på köpet
 
SKÅL
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0