Och varje gång du ser om en översvämning på tv tänker du samma sak "det där är mitt hjärta"

Citatet i rubriken är från Murakamis 1Q84, jag tycker att det är så svårt att läsa honom, han skriver så enormt obehagligt om kvinnor men samtidigt skriver han om andra saker på ett sätt som gör att jag blir typ rörd, jag måste välja om jag är stark nog att läsa en sida med en mans extrema objektifiering för att belönas med ett underbart språk på nästa sida, eller om det inte är värt det. Gud jag börjar typ gråta när jag läser rubriken är det inte helt stört vackert??? hahah herregud 
 
Igår åt jag löjrom och drack whisky sours med Jack och det var helt underbart, också underbart att jag är som vackrast på bakfyllan
 
bildbevis 
 
 
 
okej tar tillbaka men vad ska man göra 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Kan håller me med Murakami de e svårt! Tkr de ändå e värt pga språket på nått sätt. Och de e nästan så knäppa sexistiska gubb-fantasier att jag ba skakar av mig dem

Så vacker e du oxå

Svar: Ja visst e d underbart!! Puss tack mitt hjärta /lova
None None

2017-01-22 @ 15:25:33
Postat av: lisa

gud vilket fint citat!!! Har bara läst den murakami boken om två tvillingar, den var okej har jag för mig men vill läsa mera! Tipsa gärna

Svar: Sputnik älskling är sååå bra verkligen, Kafka på stranden är också bra men inte lika, ocs favorit är fågeln som vred upp världen men har ej läst den!! Puss
None None

2017-01-22 @ 21:24:58
Postat av: Hanna

Har du och andre gjort slut?

Svar: Nej! :)
None None

2017-01-31 @ 09:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0