the good Lord knows it-I´ll be fine

En grej som 2016 tog med sig är ändå ganska mycket av min ängslighet och det gör mig oändligt fucking tacksam-ja gode gud vad jag en gång i tiden brukade oroa mig för saker och ting-men just nu känner jag mig ganska lugn
 
Jag brukar skoja om att ängslighet är min osexigaste egenskap-men det är så verkligen-det finns inget intressant eller viktigt med den-som tinnitus som sitter i min mage och ständigt vibrerar- och när det är tyst och lugnt finns det inget som konkurrerar med den och den ger ifrån sig öronbedövande ljud
och förutom den inneboende ängsligheten som beroende på välmående vibrerar olika högt angående cirka allt som sker i livet finns en nästan lika stark ängslighet att alla de runtomkring en ska uppfatta en som hispig och jobbig alltså lika med O S E X I G 
vad är det värsta en kvinna kan vara??
jo just det
Jag jobbar som faaan på den där tinitusen (hur stavas det jag provar två olika sätt hoppas nåt e rätt) i min mage, jag bearbetar den, jag tränar bort den, jag växer ifrån den, men jag jobbar också som faan på att göra mig av med de i min närhet som uppenbarligen inte klarar av en hispig osexig tjej ibland. I can´t blame you helt allvarligt men I can´t stay with you heller så e det bara 
jag klarar liksom inte av en enda person till som råder mig att "ta det lugnt" som om det inte var det enda jag velat sen jag var typ fyra år gammal
ibland när linan märker vad jag håller på det får hon ordagrant befria mig från den det funkar faktiskt väldigt bra, att formulera den och be nån annan ta den ifrån en
jag tycker inte vänskap ska utgå ifrån att man orkar befria varandra eller bära varandra
men det är jäävligt skönt när den gör det 
 
hursomhelst har min ängslighet vibrerat på väldigt låg nivå senaste tiden och det tackar jag gudarna och kanske också mig själv som befriat mig själv från både en del ängslighet och ängslighetsängsligt umgänge
 
Imorgon börjar jag mitt nya jobb 
Jag ska gå upp klockan sex varje dag fram till midsommar
Min sista tenta ska in om 30 timmar
 
Men the good Lord knows it
 
I`ll be fine 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emily

"jag tycker inte vänskap ska utgå ifrån att man orkar befria varandra eller bära varandra
men det är jäävligt skönt när den gör det"

något av det bästa jag läst på väldigt länge. tack för en så himla bra blogg. lycka till med att gå upp så tidigt!! jag tror att du kommer klara det galant

Svar: Jag blir sååå himla glad för den här kommentaren tack!! O konstigt formulerad mening såg jag nu Hahah men tack!!!! Verkl puss
None None

2017-01-08 @ 18:43:50
URL: http://villevarasigge.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha älskar bilderna med boken så kul

2017-01-13 @ 14:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0