men man kanske inte ska lägga livet i händerna på en rock´n´ roll star

sjunger lorentz och låter det inte exakt som nåt som håkan skulle kunna skriva??
det känns ju ännu mer som håkan när man inser att han anatgligen snott det från oasis som sjunger "please dont put your life in the hands of a rock´n´roll star" xD
 
hur blev det såhär då
att man sitter rätt redigt eftermiddagsdragen efter att ha bubbelbrunchat
dricker en kanna kaffe för att fyllan ska släppa för ska alldeles strax äta tacos med mamma och pappa 
 
jag kan knappt hålla mig!! för att slänga på mig nåt snyggt och dra mig ut i kvällen för att återuppta fyllan och spela på strand och dansa till mig lite fler blåmärken och sen slänga mig i årstaviken i underkläder 
 
ja fyfan
älskar sommarlov så mycket det är knappt möjligt 
 
man vet ju aldrig hur nåt är! eller blir! (stäm mig för det här inlägget tack) (och varför inte passa på att stämma hela bloggfan när ni ändå är i farten) och det är ju en vidrig men fantastisk blessing för då kan man till exempel må jättebra så länge det varar
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0