okej vänta jag håller inte alls mig själv skyldig jag håller naturligtvis nån annan skyldig för allt som inte blev som det skulle

 
 
att man blir reducerad till en kropp är en lögn
man blir reducerad till någons önskan om hur en kropp ska finnas till för den
en höft en läpp ett skulderblad
 
det spelar ingen roll om man är tre (okej överdrift men xd) eller tretton eller tjugotre eller om det skiljer tre eller tretton eller tjugotre år, så länge man ger vika för en heterosexuell relation/ befinner sig i samma samhälle som män blir man offer för att det finns en inbyggd makt i den andre att kunna reducera en till precis det dom vill ha
en panna ett lår en bröstkorg 
 
jag tänker på förra sommaren, hur ingen var intresserad av vad jag hade att säga, vem jag var, de glömde mitt namn 
men när det blev natt och de druckit två flaskor vin då var jag nån att ha i knät och röra vid och se på, på ett sätt som man inte ska
att säga att jag blev reducerad till en kropp är att smickra mig
jag blev reducerad till en kroppsdel på sin höjd
jag blev reducerad till nån att reflektera sin makt i 
 
okej förlåt att man ställer ett känslomässigt krav på en kille vet att detta är helt förbjudet men 
det handlar inte om att vara intresserad 
det handlar inte om att tycka om
det handlar inte ens om att bry sig
det handlar om att inte förvalta sin medfödda fördel att inte behöva visa respekt för en annan person läs en annan kvinna
eller alltså det handlar ta mig fan inte ens om respekt utan om att inte missbruka ett redan dödligt maktövertag 
 
hejdå puss o kram nu ska jag väl antagligen stalka nån snygg kille på instagram döda mig
nej vänta det är ju redan nån som gör
xD så praktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0