Jag och A har gjort slut

I hörnet fatbursgatan lämnar jag dig för sista gången

Jag dör nu

Jag dör nu för dig
Och du för mig

Hur ska man någonsin förbereda sin kropp på nåt sånthär
Som att förlora en kroppsdel
Jag ligger med fantomsmärtor letar efter dig i sängen i den delen där dina höfter bildat en böjning 

Att vara kär är som att ha växtvärk - hjärtat växer och det gör så djävulskt ont med växtvärk-så att man måste ligga i sängen och äta medicin och gråta jättemycket 
Men man växer
Minst tusen meter blev jag nog med dig
Det finns inget sätt att förbereda sin kropp på att man ska stöta bort eller att där kommer tas ifrån en

Min första impuls när jag ser din ryggtavla cykla iväg är att ringa dig och få det bekräftat att det är sant-vad sa jag att jag ville? Att jag trodde var bäst för oss? Sa jag det? Alldeles nyss? Jag är inte säker på om det hänt, kommer på mig själv med att kolla mobilen under hela kvällen för att se om du skrivit 
Hur ska man någonsin förbereda sin kropp på nåt sånt-att förstå att inget varit på riktigt att allt är förbi att ett helt liv tagit slut 

Underligt nog påminner det mig om känslan att bli kär i dig-jag tål inte att du utsätter dig själv för mig jag vill inte ha någon som helst ansvar för ett annat liv och jag vill absolut inte att du ska ha något inflytande över mitt
Hur ska man någonsin förbereda sin kropp på nåt sånt-att den man kämpat för ska vara lycklig under tre års tid ska vara den man måste såra på det jävligaste sättet

Jag känner mig bestulen - inte av dig-men av den här jävla kärleken-jag känner mig bestulen på ett helt liv!! Som vi aldrig får tillbaka. Jag vet att det var upp till mig också men jag känner mig så Fucking grundlurad det är klart att man inte kommer ur nåtsånthär levande!!!! Jag visste ju det hela tiden
Hur ska man någonsin förbereda sin kropp på det här 
Att man själv måste amputera halva sitt hjärta


Hur ska man någonsin förbereda sin kropp på det? Att den största kärleken inte räcker till och blir över  

Jag orkar inte vara ledsen mer
Men jag vet inte ens om detta kan jämföras med att vara ledsen? Det känns som att nån skurit med en kniv rakt igenom mig och lämnat mig där mitt på gatan och sen skrikit så högt så att det är det enda jag hör-DET VAR OCKSÅ DU SJÄLV SOM HÖLL I KNIVEN!!!! OCH KOLLA ETT KVARTER NER DÄR LIGGER DEN DU ÄLSKAR MEST I HELA VÄRLDEN OCH ÄR OCKSÅ SKUREN MITT I TU OCH DET ÄR OCKSÅÅÅÅ DITT FEL

Hur ska man någonsin kunna förbereda sin kropp på nåt sånthär?
Att man ska hata sig själv så intensivt 


Jag undrar om du vände dig om innan du cyklade iväg? Ska fråga dig om det sen när det lugnat ner sig lite 
Vill du nånsin prata med mig igen? Vill du höra mig höga äckliga jävla röst? Vill du röra vid min stickiga klibbande kropp? Vill du veta hur jag mår? Hatar du mig mer än jag hatar mig själv? Det är min största rädsla. Att du såhär i efterhand ska komma på vilket jävla misstag jag var att du ska ångra allt
Hur ska man någonsin förbereda sin kropp för det
Att den man älskat mest ska komma över en glömma bort en hata en

Jag har älskat dig på tusen sätt
Och nu står dig tusen åter
Du gav mig ett liv
Och nu står mig tusen åter 

Rekommenderar ett treårigt förhållande med dig till alla 

Jag 
Vet 
Inte 
Vad
Som
Komma
Skall
Men 
Jag 
Önskar
Dig 
All
Lycka


Det här skrev jag kvällen vi gjorde slut
Nu känner jag
Man har ett eget liv
Ett eget hjärta
Och egna fötter som håller för det mesta
Det är det största och viktigaste att komma ihåg
Man har sig själv
Och det får man aldrig glömma

Kram




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag älskar dig så mycket och önskar jag kunde krama dig hel igen <3

2017-03-12 @ 14:36:00
Postat av: Ellen

All kärlek t dig<3<3<3

2017-03-13 @ 13:06:13
Postat av: <3

Lova du är världens bästa <3 <3

2017-03-13 @ 20:00:13
Postat av: <3

Lova du är världens bästa <3 <3

2017-03-13 @ 20:00:14
Postat av: <3

Lova du är världens bästa <3 <3

2017-03-13 @ 20:00:16
Postat av: <3

Lova du är världens bästa <3 <3

2017-03-13 @ 20:00:18
Postat av: <3

Lova du är världens bästa <3 <3

2017-03-13 @ 20:00:18
Postat av: <3

Lova du är världens bästa <3 <3

2017-03-13 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0