alla utom jag vet hur det ska gå

Man kommer på ibland vad som är värt att tänka på, värt att lägga sin tid på, värt att ägna sig åt.
Eller såhär; man kommer kommer på ibland vad som gör att man känner sig som en person med starka ben och fungerande blodomlopp och man ser ner på sina händer och känner att det finns någon sorts rörelse i dem
 
det är förvånantsvärt lätt att tappa bort typ vad man vill göra med sin tid eller om ens tid är värt något eller huruvida ens ben orkar en eller huruvida blodet rör sig i kroppen eller huruvida det kan bli nåt av de där händerna eller inte 
 
i helgen
-lyssnade på våra mest "full i kostym"kompatibla låtar i minibuss 
-blev full på museet där the square spelas in!!
-fått skavsår på bröstvårtorna efter att jag dansade för länge på museet där the square spelas in utan bh
-minglat med gratis rödvin bland olika "kulturpersonligheter"
-druckit mojitokannor på andra lång
-inte varit på pustervik eftersom det kostade en halv miljard?? och jag som trodde att göteborg va typ "schysst" och "välkomnande"
-varit omringad av kunskap på ett lylligt sätt, det tar jag med mig mest! att det ständigt finns nya saker att fylla skallen med som får en att känna sig som den där emojin som spärrar upp ögonen och vars mun är alldeles rundad av förvåning 
-varit omringad av mina vänner som gör mig jätteglad och jättesmart jag verkligen spärrar upp mina sinnen när jag är med dem, allt de berättar för mig och frågar om mig och delar med mig det är stort och viktigt och kul
-varit omringad av nazister och det har ju som ni fattar varit ett enormt nederlag och en enorm sorg 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jag tycker om göteborg det finns något i luften där och folk är kufar utan att fatta det 
 
puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0