I stunder som dessa



Det är i stunder som dessa som man måste ta sin tillflykt till ödet 

(Hur kan ni tro på slumpen???? då skulle jag garanterat inte resa mig ur sängen) 

Det som ska bli
Kommer att bli 

O'c smsar mig noggranna uppdateringar från London
Ett liv som inte är mitt 
Men ändå
Lite grann
Hon hade inte förstått någonting under en yoga-klass och en kvinna som smekt sig själv på ett märkligt sätt fick hjälpa henne med en ställning 

Hon och jag förtjänar väl att vara lyckliga?

Men egentligen vet man ju
Att världen inte är skyldig en någon lycka 
Eller någonting överhuvudtaget 




Kommentarer
Postat av: Matilda

hahah
älskar yoga historien när den inte har ngn som helst kontext

2017-10-16 @ 12:02:25
Postat av: Matilda

hahah
älskar yoga historien när den inte har ngn som helst kontext

2017-10-16 @ 12:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0