du får mig att vänta vid ditt fönster, väcka dina grannar, skriva på din vägg

 I torsdags vaknade jag av det här 
 
 
!! Att min lilla familj som jag bor med överraskade mig på min första morgon som tjugo med tårta, presenter och födesedagssång! Jag har aldrig blivit överraskad förut - och framförallt inte av folk jag känt mindre än två veckor- så jag blev rörd till fucking tårar 
 
 
Sen drack jag födesedagsbubbel med några hjärtan och som ni ser var jag redan här lite suddig
 
På kvällen åt jag tårta, vred sönder mitt knä för att komma tvåa i limbo, förlorade sätta knorr på grisen, vann  däremot kubb!! och somnade utmattad ett år äldre och lyckligare 
 
På fredagen åkte jag hem till mitt Stockholm för att dricka upp min bubbelabstinens med family och mina bästisar. All min kärlek bodde i mitt vardagsrum och gissa om jag ville grina ögonen ur mig!!! ingenting är större 
 
 
På lördagen åkte jag och Hanna till moderna för att se Marie-Louise Ekmans stöööört bra utställning. Jag såg precis en dokumentär om henne och jag vill leva så!!!! I en lägenhet med min konstnärskille och bjuda in fler än vad som får plats för att dricka vin och röka i vårt lilla rum som vi tapetserat med våra egna verk. Ha en ateljé och en talang och vara vackrast i världen 
 
 
Nu är jag tillbaka på mitt rum i skogen! Idag har vi tecknat strukturer i naturen och jag har suttit i ett solbeklätt fönster uppe i en ateljé med högt tak och snusat. 
 
 
o nu sitter jag här!! I min säng alldleles dödsförkyld med feberyra men kan inte ens uppbåda nån sorts irritation över det 
 
det är svårt att sätta fingret på lycka respektive olycka, det är som att de ligger så nära varandra att det är svårt att känna skillnad ibland 
 
jag nyper mig i armen som sagt! hur kan det få vara såhär bra!! det kan jag inte för allt i världen förstå
 
 
puss o kram

Kommentarer
Postat av: nora

orkar ej hur fint detta var!!! gråter nästan en skvätt nu när allt snart är över. åh lyfe

2018-05-03 @ 23:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0