Jag har inte tagit bilderna men jag tvivlar på att någon trodde det

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Förra veckan hade vi kräftskiva ute hos Nike i Tierp

Jag tänkte att jag skulle skriva om det i bilen på väg hem, hur det känns att se ens vänner uppklädda i fåniga hattar bli fulla på jordkällarkyld snaps (det är nåt speciellt med den). Hur bra det är med kräftskiva för man får allt av det goda, skaldjur, öl, sång och femkamp. Hur jag oroar mig för mitt hjärta, både på grund av kärleken som är för stor för ens lilla bröstkorg och på grund av att när jag och Elina pantar dagen efter är det en fimp i faktiskt varje burk. 

Men det enda jag skrev var

"Vincent badade själv fast det var emot reglerna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0