en pytteliten påminnelse om att ibland blir det pyttelite mer sommar bara för att man vill ha det så

Känns det långt kvar till våren får man väl hjälpa den lite på traven och till exempel ha dagsfest med sina sambos, börja dricka mimosa så fort man vaknat och dansa till livemusik i tolv timmar. Ta mig på orden när jag säger att jag kände sommaren i luften idag, trots snöstorm!
 
 
Man kan liksom inte bestämma över allt
årtsiderna till exempel
kommer och går i sin vanliga ordning hur mycket jag än uppmanar dem att ändra sig!!
snön slutar tyvärr inte att falla hur mycket jag än förbannar den!!
 
men man kan faktiskt bestämma över ganska mycket
till exempel att man efter att ha festivalat i nästan tjufyra timmar kan tvinga ens bästisar att bädda ner en i en soffa, beställa pizza åt och se sagan om ringen med en
 
och så kan man dricka burkcola tills man somnar
 
 
även om det råkar vara lightläsk :( jaja man kan inte få allt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0