jag är ledsen lilla hjärtat men du får inte vila än

haha mitt stackars lilla hjärta det får aldrig vila :( 
nä för jag måste bli så överväldigad av allt
 
min puls stiger förfan varje morgon när jag vaknar och jag ser skogen genom mitt sovrumsfönster
eller när elina läst mina texter och skickar sina svar och jag tänker att jag ska skriva om så bara för att hon ska läsa det 
 
ELLER
när vi läser upp våra texter på bibblan i Uppsala och Love och CJ kommer och sitter längst fram och lyssnar tålmodigt fast de måste plugga
eller när mitt manus spelas upp för skolan och jag tror att jag rodnar för första gången i mitt liv
eller när jag ringer mamma för att jag saknar henne och hon också blir så rörd att hon börjar gråta för det är hennes svaga hjärta jag ärvt
 
ELLER
när jag inser att man trots allt inte ångrar sig, utan allt var värt det hela tiden, om och om igen, det verkar fungera så, att allt alltid är värt det 
eller när jag bokar biljetter till andra städer och påminns om att man delar liv med varandra trots att det är på distans just nu 
eller när jag påminns om det som folk verkar tro är slumpen som gör att jag är här med er, ibland när jag ser er ihoptryckta i soffan kan jag bli anfådd nästan över den så kallade slumpen som fyllt en hel soffa av kärlek åt mig 
 
min puls är alltid hög nuförtiden men jag kan inte tro att det är skadligt, jag kan inte tro det bara 
 
 
 
 
som att vara utan halva min hjärna älskling 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: E

Alltså??? Finaste
Längtar efter dig så mkt

2018-02-02 @ 17:59:13
Postat av: Love

Det var bara jätteroligt!!

2018-02-03 @ 02:19:00
Postat av: Matilda

finaste inlägget grät och skrattade genom hela.
länge sen jag kände mig så här rörd?
bra jobbat!

2018-02-07 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0