jag tog semester!

 
 
Min kärlek är utspridd över världen för tillfället så jag bestämde mig för att se över den lite och tog tåget till Lund för att semestra!! Det bästa med Fanny och Axel är att de älskar att ha det bra lika mycket som jag, så de vill alltid äta nåt gott eller shoppa nåt dyrt eller dricka nåt bubbligt eller göra nåt kul, så vi gjorde alla de sakerna om och om igen faktiskt
 
 
 
och sen åkte jag över bron till linan
det bästa med henne är att hon är precis som jag fast ändå inte alls som jag så vi har så mycket att prata om, jag kan inte ens vara tyst när vi kommer hem efter en 12 timmar lång utekväll och fylleäter falafel i hennes nittiosäng
eller när jag på vansinnigt skrangliga ben skjutsar henne på cykeln till kodebyn efter några flaskor bubbel
eller när vi dansar till Junglepussy på otroligt få kvadratmeter
eller när vi borde gått från brunchbuffén för flera timmar sen
 
 
och kolla! Fanny och Axel kom också ner till köpenhamn och vi gick till en pingisbar och jag har aldrig haft så kul? och aldrig trott att jag varit så rik? bjöd typ elina på coctails? och hade tydligen en blus? livet bjuder på så mycket oväntade saker man kan aldrig ana
 
man borde få ha semester åtminstone en gång i månaden!
men mitt lilla hjärta har inte fått semester direkt, nä jag har liksom stirrat ner mina bästisar och bara blivit helt tung i benen av all kärlek och när jag åkte genom morgonsolen hem igår var jag tvungen att bita mig så hårt i läppen att jag började blöda pinsamt mycket för jag blev så rörd
och så kom jag tillbaka hit idag och mina hjärtan sitter i klassrummet i matchade tröjor och jag trycker naglarna i handen
hur gör man?? för att inte bli helt överväldigad av det här, jag mottar gärna tips!!!!!!
 
puss o kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0