I Göteborg

Jag ligger i Lisas och Madickens soffa i Göteborg. Så fascinerad av trafik typ? Att det tar fyra timmar av det bästa som finns (sova mot ett fönster och skriva dagbok) och sen är man i en annan del av landet. 

Vi har bockat av alla mina Gbg-måsten nämligen: druckit öl på andra lång, käkat brunch med tillhörande mimosa, secondhandshoppat på fyra-vånings myrorna, ätit pizzabuffé på sunkbar och strosat genom Slottsskogen. Och så fick jag se Lisa och Madickens konst som såklart fick mej att dunka skallen i hårt i marken av avund och unn på samma gång. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ikväll har vi ätit lösgodismiddag och legat i soffan och masserat varandras händer som på den gamla goda tiden


Bless det här som vi har, en känsla av att lita på varandra och göra vadsomhelst med varandra och vara vana vid varandra. Bless det ärligt att ni kanske är dom enda som kan få mej att vilja fortsätta skriva trots att det känns skit nu, det känna sådär igen som att jag aldrig ska prova igen, fast jag jättejättegärna vill.

Jag ska skriva om så bara för att någon gång kunna formulera nåt om hur glad jag är över att ha er 

eller för att få tiden att stå lite, lite still. 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart du ska skriva<3 ILY

2018-11-19 @ 18:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0