det är något med månen den står i ett konstigt tecken

 
 
 
Hej
 
Här sitter jag i mitt kök och har stresskramp i kroppen
 
Det finns bara vissa saker jag kan göra för att lugna ner mig lite när det är för mycket
 
1. ringa mamma och klaga. Kanske till och med möta henne och dricka kaffe och va en tjurig jävel som vägrar ta emot hennes råd för jag klarar mig själv tack ska du ha! fast ändå landa i att det absolut bästa är att göra som hon sagt och ringa igen och så är hon inte ens arg trots att jag varit en tjurig och oförskämd jävel. det tålamodet!!! är det kanske det som är kärlek.
 
2. lyssna på gamla avsnitt av lilla drevet. Mina trygga röster lol blir helt lugn i kroppen av att höra Ola Söderholm gnata på om galtan-skalan.
 
3. gå en stund längs vatten, man tänker jättebra vid vatten tycker jag.
 
4. smsa med en kompis jag delar liv med typ elina och SÅKLART dela hjärna med henne också och säga till varann precis i den stunden när man bestämmer sig för att ge upp och helt enkelt lägga sig på golvet för att inte resa sig upp igen att "allt faller på plats och nu går du och köper en pizza." 
 
 
Nu går jag och lägger mig och hoppas på att jag vaknar till när Oc kommer hem från jobbet så att hon kan klia mig på ryggen och berätta om sin dag en liten stund
 
hang in there boos 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0