vi va för unga då men jag antar vi är det fortfarande

och dom spelar den här oh susie låten om att va sjutton
oh det ska vara nåt speciellt med den åldern tydligen. Vad jag minns av att vara sjutton: vara ledsen hela tiden, umgås med sina ledsna vänner, prata om ledsna saker, hantera någons död, hoppa in genom rökrutan på baba, spy i en buske utanför baba, omvärdera sin relation i en port utanför baba, ta allt på blodigt allvar, blöda för mycket näsblod
 
fyra år sen hur i helvete kan det ha gått fyra år??? ibland gråter jag bara för att tiden går sjunger någon annan jävel. Ibland vill jag lägga mig på golvet och inte resa mig upp förrän nägon kan förklara för mig hur det kan gå fyra jävla år utan att saker och ting förändras, att man fortfarande ligger på ett golv och har ångest över att tiden går
 
ett annat golv i och för sig, en mer slipad parkett. och så har nånting förändras trots allt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0