-1

Elis burreau skriver: "det går inte att fånga situationer."

Gode Gud snacka med mig om att det är sant 

Jag försöker på ett hopplöst sätt skriva tiden still, men det går såklart inte. Kanske finns det någon som kan. Haha det är så typiskt mig, att tro att jag rår på tidens gång, att jag kan få den att stanna

jag försöker gång på gång utan att lyckas, come to terms med att tiden går

Hur gör man!! För att inte ständigt vara på sin vakt. Hur kan man bara låta tiden ha sin gång utan att oroa sig för att den ska ta saker med sig som man kanske aldrig får tillbaka 

Jag går samma gator och tänker "var jag lyckligare då?" 

Och på Swedenborgsgatan med ett vidrigt skavsår vet jag plötsligt 
Att det inte längre är så 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0