Så mycket för att börja skriva igen

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Jag tänkte ju börja blogga igen. Det har gått trögt men det känns okej för då kan det helt plötsligt bli ett nyårslöfte! Att börja dokumentera mina dagar igen så jag slipper känna som att jag hittat på att jag finns, och att det finns dagar istället för vakuum som jag rör mej i.  Jag har haft svårt att vara nöjd den här hösten. Det är så jobbigt att aldrig känna sig tillfredsställd för man känner aldrig "jag har gjort det jag ska" så varje gång man lutar sig tillbaka med ett glas vin så gör man det på låtsas. 

Här några bilder från när jag försökt göra december. Det har gått helt okej men ungefär 1000 gånger för fort. 

Puss vi ses framöver! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0