jag har tenta

 
jahapp här sitter jag och ska skriva klart mina tenta om vampyrer i romantisk litteratur! 
 
ibland är det konstigt att passa in i sitt liv, liksom helt plötsligt sitter jag i min för tillfället egna lägenhet och förbereder mig för att skriva b-uppsats, äter havregrynsgröt med cashewnötter lite bakis från igår när vi sjöng kareoke och shottade fernet i dricksglas..haha man blir galen..här är dtt liv ja snällla berätta!! är det här mitt liv? Nästan allt går för fort
 
det börjar bli ljusare och jag mår sjuttiofem procent bättre av att solen inte gått ner när jag går från skolan. fan om mindre än en månad blir det sommartid. whatever takes u through tills dess. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0