kärleken bryr sig inte

man försöker säga 
"jag ska försöka slita loss den där hinnan som klistrat sig fast runt min bröstkorg, jag ska skära loss den om det så krävs för att du ska få plats innanför"
 
men man säger
"är du säker på att du bara vill ha mig"
 
man försöker säga 
"jag ger upp alla dom grabbarna på barerna som jag så gärna vill stryka över hakan och som bjuder en på öl och som skrattar högt och kluckande åt att man skämtar bara det allra minsta på sin egna bekostnad" 
 
men man säger
"jag tror du kommer tröttna på mig snart"
 
man försöker säga
"jag har begravt min stolthet för att vara med dig, jag gräver och gräver och öser enorma mängder jord över hålet för att den ska stanna där men det är svårt älskling men jag försöker verkligen"
 
men man säger
"vet du, det är så roligt med mig för jag bryr mig inte så mycket om just det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0