Post-semester sorg

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag var på spa, skrubbade mig med is och badade bastu med eteriska oljor, simmade i varma källor. Åt tre-rätters och däckade i vita lakan, vaknade och åt frukostbuffé bläddrandes i ett magasin jag köpt haha

(null)

(null)

(null)

Sen direkt till Göteborg för att äta vitnamesiska vårrullar, dricka hotshots och dansa på Pustervik med mina hjärtan 

(null)

(null)

(null)

O sen va bakis med dom 

(null)

(null)

(null)

(null)

Var på Domen och kollade va dom gör om dagarna blev lycklig och avundsjuk som alltid 

(null)

Det var sommar i Göteborg! Det var underbart och jag längtar tills jag får komma dit igen. Nu ska jag tandläkaren, sen till seminariet och sen till körrepet. 

Ett liv det med

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0