är i nuet tack ska du ha

Hej!!!
 
Jag övar på att leva i nuet dessa tider. Idag till exempel ska jag skirva klart en essä och så ska jag ugnsrosta potatis och blomkål och göra en örtvinegrette till middagen! Det ska bli roligt. Lyssna på en pod på en promenad och tänka "här går jag med ena benet framför det andra." 
 
Nu har jag också börjat kolla på Too hot to handle på netflix för jag har kollat slut på allt annat.  
Annars har jag också sett:
 
  • Dejta på Svt Play, det är så fakking mysigt!!!! Och KLara Zimmergren är med! Sveriges roligaste
  • Älska mig, också på Svt Play. Inte lika bra som Dejta men det har absolut nåt och jag kollade alla i streck.
  • Robinson följer jag och Nisse, denna säsong är otrolig! 
 
 
Nog fan har man fått lite sol på näbben alltid!
 
På återseende 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0