Fuuuuck d här skrev jag i vintras 😭😭😭😭😭😭 o nu känns valborg ännu längre bort fuuuuck

Eller är det för att jag för första gången på så så så länge idag känner: det är som det är och det blir som det blir och just nu är det bra kanske blir det bra . Våren därutanför som knackar på och säger: du är alltid så olycklig och sen blir du alltid så lycklig minns du? 

Och jag säger: ja jag tror jag minns. Jag tror att jag minns. Visst brukar det bli så visst brukar det väl. 

Blir det vår igen?

Blir det valborg och sång om att vintern rasat och blommorna kommit till liv?

Blir det nytt liv, blir det nya saker som ska ta mig med storm, blir det nya dagar med dem jag älskar, blir det plats och tid att känna: det är som det är och det blir som det blir och just nu är det bra och det kanske fortsätter bli bra. Blir det nya dagar att känna så? Ja juste kanske jo jag tycker mig förkunna, kunna erinra mig. Kören sjunger "ja jag kommer hälsa glada fåglar" 

Ja jag kommer!

Jag kommer jag följer med jag orkar lite till jag tror jag har tagit mig igenom är lite ute på andra sidan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0