här ligger jag och åderlåter mig själv

Det här skrev jag igår när jag va ledsen över coronarelaterade buisness. 
 

Det kan kännas överdrivet att lägga den här globala pandemin på mig men jag känner ändå att universum har väl stört sig på att jag gått runt och varit så in i helvete orolig för en massa struntsaker hela tiden att de ville ge mig nåt att oroa mig för på riktigt. Jag erkänner mig besegrad. Jag lovar. JAG LOVAR UNIVERSUM!! låt det här bli bra och sen ska jag lugna ner mig, sluta oroa mig. lita på att saker löser sig. jag ska det jag lovar. 

 

 

jag ska bli en sån som litar på att saker löser sig. 

 

 

 

Nils fnissar för att jag så ofta frågar hur det är. men jag tycker det är så jobbigt att se honom trött, ledsen, orolig, jag vill veta, måste få komma innanför huden, måste få reda ut och få bort. Tänker: det kan väl inte va mitt fel????? för då måste jag dö!!!!! han bara:

 

 

 

Han är inte rädd för smärta jag är så rädd för smärta jag bara springer och skriker om jag ser tecken på den. fast nej tvärtom jag går mot den, kryper in i såret typ vill ha allt ont på en och samma gång så det ska ta slut sen fast jag vet det inte funkar så. Jag fucking blöder eller vad heter den där ungdomsboken den kan inte heta så, ne den heter här ligger jag och blöder haha. Här ligger jag och åderlåter mig själv i en förhoppning om att skammen ska ta slut, att jag ska komma undan, bli frisk utan att ha diagnostiserats. Så ska min bok heta och den ska handla om en tjej som tycker snd om sig själv. 

 

 

 

"Jag öppnar upp mitt hjärta för kärlek nu universum" skrev Tone S på instagram för ett tag sen. Jag skriver: jag öppnar upp mitt hjärta för att lita på att saker löser sig, att acceptera att jag inte kan kontrollera allt, att eventuellt ta dagen som den kommer (jag kan inte lova för mkt) hör du det universum? Jag öppnar upp mitt hjärta för möjligheten att saker och ting kan bli bra utan att jag måste aktivera krisläge. OM du e så god och löser det här nu så öppnar jag upp mitt hjärta, har vi en deal??? 

 

 

 

meanwhile: folk utbildar sig till viktiga saker, har heltidsjobb, pensionssparar. Jag: utbildar mig till det enda man med säkerhet vet inte kommer generera något jobb. måste lära mig att skilja på vad man ska oroa sig för eller inte. Hur lärde sig alla att skilja på det? 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag önskar ett inlägg vad du äter nu när ost & charkförbudet är över?! Puss

2020-04-10 @ 09:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0