Som en go jävla Ipren

Min mamma sa häromdagen när hon skulle va sträng mot mej "så vitt jag vet kan du missbruka värktabletter" vilket för henne är att ta en Ipren när man har huvudvärk istället för att ta en promenad. Hon vet vem jag är, hon är inte direkt orolig att ja knarkar, bara att ja får för lite frisk luft. 

Här e mina mentala värktabletter för tillfället:

(null)

Lagar för första gången i mitt liv mat som tar tid (varsågod Mimmi). Inte förstått poängen med att laga mat innan man blir hungrig för man är inte sugen liksom, men det är verkligen härligt att ta tid på sig. Omsorgsfullt skala ugnsrostade plommontomater som jag sedan krossar ner i min tomatsås. 

(null)

Jag har börjat spela världens absolut roligaste mobilspel. Påminner om Nintendo-spelen jag hade som liten, minns ni?? Regressionsmys. 


(null)

4-H gården i Hökis!! Här mutade jag Nike med nybakt bulle för att följa med 


(null)

Promenerar planlöst likt mannen i Lisa Ekdahl låten "jag går dit benen bär mej, det ska inte va svårare än så dudududud." Den låten är så fruktansvärt romantisk och den lyssnar jag på när jag strosar runt som jag inbillar mig att folk gjorde på den gamla goda tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0