Suddigt

(null)

Vi har skapat en bokcirkel!! Nu har vi haft vårt första möte, hemma hos mej. Vi åt pasta, jag drack nio glas vin och så prata vi om Klubben. Den rekommenderar jag! Att ha en bokcirkel antar jag att jag rekommenderar men att ha dom här donnora i mitt hem ger jag absolut 10/10.

(null)

Morgan fyllde 23

(null)

Vi drack dagens och åt pasta (:-)) och kollade på På spåret hos oss 

(null)

Var på förhandsvisning på museets nya utställning, den e kul och jag drack vin

(null)

Lunch utomhus!! Vi hade presentkort! Så trevlig present <3 att få ett presentkort på café! 

(null)

Ost och chark i sängen framför ett rafflande avsnitt av Farmen 

(null)

Från Bonniers Konstalls utställning om Landskapsmåleri, det här var det bästa tyckte jag 


(null)

(null)

(null)

Underbar middag hemma hos Nike när vi råkade dricka en box vin

(null)

(null)

(null)

Några fabbosar från Liljevalchs Vårsalong

gud vad det är trevligt att ha det TREVLIGT 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0